Jäsenyys

Kaikki lähihistoriasta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan seuran toimintaan! Jäsenmaksu vuodelle 2023 on 10 euroa.

Liittyäksesi jäseneksi lähetä rahastonhoitajallemme Arja Turuselle rahastonhoitaja@lahihistorianseura.fi seuraavat tiedot: nimi, kotipaikka ja sähköpostiosoite.

Seuran hallitus hyväksyy uudet jäsenet. Saat hallituksen kokouksen jälkeen tervetuloviestin, jossa on ohjeet liittymismaksun maksamiseen.

Tietosuojaseloste

Lähihistorian tutkimuksen seuran jäsenrekisteriin tallennetaan jäsenistä seuraavat tiedot: nimi, kotipaikka (yhdistyslain vaatimus), sähköpostiosoite (kokouskutsujen ja jäsenkirjeen lähettämistä varten) ja tiedot jäseneksi hyväksymispäivämäärästä ja liittymismaksun maksamisesta. Tietoja rekisteristä ei luovuteta eteenpäin.

Tutustu jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen.